cik Addin Shah
Assalamualaikum. Selamat petang semua. Hari yang ditunggutunggu datang jugak. dan telah berlalu pergi pun. Alhamdulillah. Memang rezeki aku agaknya. Keputusan aku agak memberangsangkan. 8A1B. Memang bukan result yang penuh. Yang cantik. Tapi sumpah. Aku puas dengan apa yang aku dapat ni. Sampai sekarang ni pun aku rasa yang aku tengah berada di awang awangan. Macam tak percaya. Dari 3A5B1C terus melonjak naik 8A1B . siapa pun boleh terkejut gila kan? Ibu menangis kegembiraan. Sayang. Abah tak sempat nak hadap semua ni. #al-fatihah untuk arwah. Semoga kejayaan akan terus mengikut aku. Dan tak bosan untuk terus mengikut aku. Terima kasih tuhan . 
# kelihatan aku agak lambat mengepos coretan aku. hihi.
tahniah kepada merekamerekamereka yang bertanggungjawab mendidik aku yang taktahu apaapa sampai aku dah tahu apaapa sekarang. tahniah jugak kepada kawankawankawan yang dapat result cemerlang. kekalkan kecemerlangan anda. :)
hoii budakbudak kem tasik utara. tahniah untuk korang yang dapat banyak A. lagilagi yang sama team dengan aku. erk. maksud aku. yang amik  9 subjek. haha. 
0 Responses

Post a Comment