cik Addin Shah
assalamualaikum. ngee. dah seminggu tak jengah blog. agak rindu. haha. jari aku dah mula kematu. maklum la dah lama tak berjalan atas keyboard. hihi. oke2. nak masuk addin shah editor of the blog ni. tajuk entry ak hari ni: M U K T A M A D . apa yg muktamadnye? hihi. hm. setelah aku fikir, mungkin keputusan aku utk masuk asrama, mungkin akan ak batalkan. knp? sebabnya. haha. aku tak nak tinggalkan adik aku. cian dy sorang2 duk uma. dulu tyme result upsr dy meletop, dia tak nak msuk asrama bub cian an aku. now dah sampai masa aku balas balik jasa dia. hihi. sebab kedua, tahun depan aku berazam nak konker SMK SENGGARANG. konker dalam bahagian sukan. maklum la aku atlit sekolah. hihi. lagi konker dalam pertandingan pidato, syarahan. #alhamdulillah Allah kurniakan aku satu bakat yg tak semua org ada: BERANI BERCAKAP DI KHALAYAK RAMAI.lagi ibu janji nak belikan aku CANON DSLR :) . hihi. #sedang berazam kumpul duit. ibu kata nanti ibu tambah je duit yang aku kumpulkan tu. haha. aku nak ganti senior2 yang akan bersara tahun ni. #safwan miswan. haha. lagi ramai kwn aku yg tak kua. fila dengan nena stay senggarng je. haha. oke la tu kan. hm. lagipown tinggal 2 tahun je aku nak habiskan zaman sekolah aku. mean tinggal 2 tahun la untuk aku duduk bawah ketiak ibu. lepas tu, tinggallah sorang2 aku. stay at matrix ke. an? haha #ayat aku dah menyimpang jauh. haha. oke drop the subject. aku nak cerita pasal magic. tahu magic? haha. tak tahu p bukak kamus. sungguh kuno kalau kau tak tahu. haha. oke semalam sekolah aku buat hari kokurikulum. dia ada jemput satu grup ni. group abg2 yang rety main magic. haha. sumpa aku terpegun gila vavi tgok show dyowg. niy la 1st tyme ak tgk magic show depan mata ak sendiri. haha. masa ak tgk show tu satu je yg ak pk dlm benak fikiran aku. aku nak BOYFRIEND baru yang reti buat magic. haha. serius ni dowh. hihi. tyme merajuk kompom terus dapat bunga ros. haha. #aku main2 je yaww. hmm. apa lagi yang aku nak cakap ni? ohh ye. sebelum terlupa. minggu depan aku tak ada. p camping kat pusat kokurikulum johor bahru. tak sabar la sea. aktiviti yang diadakan pown macam best je. yang paling tak sabar: K A Y A K :) . haha . hmm . ap lagi yg aku nak cakap? rasa nye cukup la untuk hari ni. makin banyak aku cakap makin banyak pembaziran muka surat yang aku buat. haha. ada masa aku masuk lagi blog aku ni. entry akan dtg mungkin tentang camping yang aku join tu. hihi. da aku nak oudd. pie. :)
0 Responses

Post a Comment