cik Addin Shah
assalamualaikum. selamatmalam. wargh. sempat kau ea addin main curicuri p link kau. haha. ala wea. hw aku untuk sok sudah siap la. ni berhenti rehat kejap. penat. bagi otak dan apaapa yang patut cerna kan apa yang apa yang aku buat tadi. hihi. LOL. bulan januari 2012. rasa macam semalam aku jumpa januari 2011. kejap gila masa berlalu. kan? pejam celik pejam celik tengok kalendar dah januari 2012. betoll la. masa sekarang ni dah makin laju. dah makin pantas dia berjalan. lagi laju dari aku yang sememangnya makan, cakap, jalan, lari laju ni. haha. --' . taklama lagi 17januari akan datang menjelma kan diri dia. argh. kalau la aku boleh skip kan tarikh tu. dah lama aku buat. LOL. merepek lah kau yang bukanbukan addin. --' . selasa depan genap setahun aku putus dengan cik.DO :(. makin dekat tarikh makin aku senang gila nak ingat kenangan aku dengan dia. dari mula kenal-gaduh-kenal-couple-date-jumpa family masingmasing-bawak jumpa mak abang-konvoi raya p parit raja-tengok wayang samasama-sambut birthday samasama-sambut anniversary pertama samasama-bertekak pasal tempat makan kalau turun bandar-gaduh nak pilih baju raya sama warna-samasama tolong tenangkan bila salah sorang tengah gila meroyan-belikan apa je yang orang nak. senang kata semua lah. --' . fuhhh. tak tertanding kenangan dia tu. tapi manusia. kuat mana pown dia rancang, kuat lagi kuasa, takdir yang allah tentukan untuk hamba nya. kan? ingat boleh kekal sampai mati. ingat boleh samasama solat jemaah bila dah sah jadi husbandwife. ingat boleh samasama main takraw sampai tua. ingat boleh samasama sehidup semati. satu liang lahad. itu rancangan sematamata. jadi ke tak jadi ke tu kita taktahu. allah dah kata hubungan FARIZ dan LIA putus 17jan. 1130malam. nak buat macammana? kau nangis lah sampai mata kau buta addin. kau nangis lah sampai mata kau tu boleh jadi bulat cantik macam mata heliza. kau nangis la sampai mata kau yang sepet tu boleh jadi makin sepet. benda tu tak kan patah balik datang cari kau lagi. TAKDIR DIA kan?
macam yang aku pernah cakap kat dia: senyuman awak nadi saya. iloveyousomuchforeverandneverstoptoloveyou :( . harihari aku cakap kat dia. nak tidur, bangun tidur. nak pergi sekolah aku tak jemu ulang benda yang sama kat dia. bodoh gila bila ingat aku bertekak dengan ustaz adib sebab nak pertahankan hubungan ni. lastlast? T______________T
nasib aku dah kosongkosong dengan ustaz tu. kalau tak mau aku lari sorok bawah meja tiap kali jumpa dia kat sekolah. kadangkadang aku terfikir. aku nak hidup sorangsorang. nak hidup dengan kenangan dia. tapi takmampu :( . s-u-n-y-i wea --' . 
hikmah yang aku nampak lepas putus tu aku dah selalu mengaji. beca alquran. baca mathurat. baca yasin. masa tu aku bergantung hiduphidup dengan SURAT CINTA tu # alquran . 
fariz. kenangan kita tu sampai mati pown aku tetap ingat. jujur lah aku cakap: cinta pertama aku: KAU . 
tak selalu cinta pertama tu cinta yang sejati --'
GTG . assalamualaikum. 
0 Responses

Post a Comment